Általános szerződési feltételek

1. A szerződési feltételek alapfogalmai:
2. Webáruház szerződési feltételek célja:
3. A Webáruház-szolgáltatás:
4. A Webáruház szerződés létrejötte és módosítása:
5. A vásárló jogai és kötelezettségei:
6. Adatvédelem, adatbiztonság:
7. Záró rendelkezések


1. A szerződési feltételek alapfogalmai

1.1 A Szolgáltató adatai

Cégnév:                                            PAPP COMPANY IPARI ÉS KERESKEDELMI KFT.
Székhely:                                          4244 ÚJFEHÉRTÓ, LUJZA U. 1/A.
Telephely:                                          -
Cégjegyzékszám:                               15-09-068702
Adószám:                                          13133461-2-15
Statisztikai szám:                               13133461-2-15

A Tárhely szolgáltató adatai                  

Cégnév:                                            Across Média Kft.
Székhely:                                          1054 Budapest, Honvéd utca 8.
Adóigazgatási azonosítószám:             14253287-2-41
Cégjegyzékszám:                               01-09-978937
telefonszám:                                     +36 30 251 4039
Email cím:                                         info@across.hu

1.2 A vásárló, vagy megrendelő

Aki a Webáruház-szolgáltatást igénybe veszi, azaz a www.vitaness.hu. internetes felületén felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol és/vagy regisztrálja magát.

1.3 A Szállító(k) adatai

1.3.1 A GLS HUNGARY CSOMAG-LOGISZTIKAI KFT. (2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.) áruinkat a vele kötött szerződés értelmében a saját általános szerződési feltételei alapján szállítja a „szállítás/fizetés” menüpont alatt megtekinthető díjak mellett.



2. Webáruház szerződési feltételeinek célja

A Papp Company Kft. a Webáruház szerződési feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház-szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a szolgáltató és a vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webáruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

A Webáruház szerződési feltételei A Papp Company Kft. és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazzák. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően, a szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

2.1 A Webáruház szerződési feltételek közzététele

A Webáruház szerződési feltételek vásárló által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz regisztrálja magát és/vagy megrendelést ad le a Webáruházban.

2.2 A Webáruház szerződési feltételek hatálya

A Papp Company Kft. fenntartja a jogot, hogy a Webáruház szerződési feltételeket részben, vagy egészben bármikor módosíthatja. A Webáruház szerződési feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Webáruház szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webáruház-szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja, illetve a megszűnés előtt kezdődő, de még lezáratlan ügyekre, azok lezárásáig.


3. A Webáruház-szolgáltatás

A Papp Company Kft. a vásárló részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webáruház-szolgáltatást.

3.1 A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya

A Webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Papp Company Kft. azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett megrendeléseket fogad el. A Magyar Köztársaság területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállítás tehát nem lehetséges.

3.2 A regisztrációhoz szükséges adatok

Személyes információk
Vezetéknév
Keresztnév
E-mail cím (felhasználói belépéshez)
Mobiltelefon szám
Jelszó

3.3 Rendeléshez szükséges további adatok

Szállítási cím
Irányítószám
Város
Utca neve
Házszám
Számlázási cím
Neve/Cég neve
Irányítószám
Város
Utca neve
Házszám

Adószám (viszonteladói rendelések esetén - KÖTELEZŐ!)

3.4 A Papp Company Kft. a fent említett adatok tárolásával kapcsolatban a következő nyilatkozatot teszi

A vásárló a jelen ÁSZF elfogadásával az adatok tárolására, archiválására, és kezelésére a Papp Company Kft-t bízta meg, aki vállalta az adatok bizalmas kezelését, azokat a fennálló jogviszony alapján harmadik félnek nem adja ki, és szerverein biztonságosan tárolja.


4. A Webáruház szerződés létrejötte és módosítása

4.1 Általános jellemzők

A szerződés a szolgáltató Internetes felületén történő regisztrációval, a jelen szerződési feltételek elfogadásával jön létre. A Webáruházban való vásárlás feltétele a regisztráció. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja. A Papp Company Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

4.2 Regisztráció

A Webáruház-regisztráció során a vásárló adatai megadása után rendelkezik a rendelés leadásának képességével, azzal a kitétellel, hogy „Viszonteladói” regisztráció esetén (adószám rögzítése kötelező), annak Webáruház általi előzetes jóváhagyása (2 munkanapon belül) szükséges és ezt követően nyílik lehetőség rendelés leadására. A vásárló a termékkínálatból bejelentkezés nélkül szabadon válogathat, azokat kosarába helyezheti. A vásárló felhasználói nevével és jelszavával tud bejelentkezni a boltba, ezután a bejelentkezés nélkül kosarába gyűjtött termékeket megvásárolhatja.

A vásárlás megtörténik a honlapon levő, erre szolgáló gomb alkalmazásával.

4.3 Megrendelés módosítása, törlése

A 2001 évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Amennyiben a megrendelőhöz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a megrendelő ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. A Papp Company Kft. a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a megrendelőnek rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a megrendelő e-mailben értesítést kap a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen (az ügyfélszolgálat elérhetőségein) van lehetőség rendelésének visszavonására, melyet a következő irányelvek alapján tud A Papp Company Kft. ügyfélszolgálata elfogadni, vagy visszautasítani:

Készpénzes fizetéssel futárszolgálattal kézbesítés esetén, a futárszolgálatnak át nem adott rendelésekre elfogadhatja. Amennyiben a futárszolgálat átvette a Papp Company Kft.-től a kiszállításra kerülő termékeket, akkor ezzel a jogával a kézbesítéskor élhet.

Bankártyával történő fizetés esetén a rendelés visszavonását a készpénzes fizetés szabályai szerint fogadhatja el, avval a kitétellel, hogy az átutalt pénzt 15 napon belül téríti vissza a megrendelőnek, valamint a banki tranzakciók során keletkezett költségeket ebben az esetben a megrendelőre hárítja, levonva e költségeket a visszautalt pénzből.

4.4 Fizetési feltételek

A vásárló a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét elektronikus úton (bankkártyával) a megrendelés leadásakor, vagy a futárnak az áru átvételekor készpénzben, vagy a Papp Company Kft. bankszámlájára való közvetlen átutalással teljesíti. A Papp Company Kft. a készpénz átvételéről számlát állít ki. A vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Amennyiben a rendelés átvételét megrendelő megtagadja, A Papp Company Kft. fenntartja a jogot, hogy a megrendelő regisztrációját megszüntesse, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse, egyéni mérlegelés alapján.

A Papp Company Kft. az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült, általa viselt költséget meghaladó díjat nem számít fel.

  • BANKKÁRTYA (ONLINE FIZETÉS) fizetési mód: a Megrendelésre vonatkozó számla kiállítását megelőzően (a Megrendelés visszaigazolásával egyidejűleg) a SimplePay (OTP Mobil Szolgáltató Kft.) rendszerén keresztül kiegyenlítve (SimplePay ÁSZF: https://simplepay.hu/wp-content/uploads/2022/02/simplepay_b2b_aszf_20220212.pdf) SimplePay ÁFF:https://simplepay.hu/vasarlo-aff/ ),
  •  UTÁNVÉT (készpénz/bankkártya) fizetési mód: a Megrendelésre vonatkozó számla kiállítását követően a megrendelés átvételekor a Futárszolgálat (GLS Hungary Kft.) képviselőjén keresztül kiegyenlítve, TOVÁBBÁ az UTÁNVÉT DÍJÁT (a mindenkor hatályos GLS díjtarifa szerint meghatározva, mely jelenleg 500 Ft (1-30.000 Ft-ig illetve 1.000 Ft 30,001- 499.999 Ft-ig) IS MEGFIZETVE!

AZ UTÁNVÉT kezelés díja az ELADÓ döntése alapján 2022.08.31-ig bele van építve a SZÁLLÍTÁSI DÍJBA!

Megjegyzés: nem csak a futárnál van lehetőséged fizetni, ezt GLS CsomagPont(ok)on is megteheted, ha csomagátirányítási igényt jeleztél a GLS Futárszolgálat rendszerében!


4.4.1  ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK

Az online fizetés során elfogadott bankkártya-típusok a következők: VISA (Classic és Electron), valamint Maestro és Mastercard (amennyiben ennek nincs CVV2/CVC2 kódja, akkor az illető mezőt fiktív értékekkel kell kitölteni) illetve AMEX kártya.

Figyelem!

A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

 

4.5  ÁRU ÁTVÉTELÉNEK MÓDJA(I) ÉS FELTÉTELE(I):


  • HÁZHOZSZÁLLÍTÁS/KISZÁLLÍTÁS

A Futárszolgálat a csomagok KISZÁLLÍTÁSÁT KIZÁRÓLAG MUNKANAPOKON végzi

  • SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

A Személyes Átvétel pontos helyéről, és idejéről, a MEGRENDELÉS feldolgozásával egyidejűleg Eladó EGYEZTETÉST folytat a VEVŐVEL előbb telefonon, majd a megállapodottakat 1 munkanapon belül e-mailben is rögzítve!

Személyes Átvételre az e-mailben történő visszaigazolást követően van csak mód!

 

4.6  SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ:

 

  • Amennyiben a megrendelt termék(ek) raktáron van(nak, azt az Eladó a megrendeléstől számított 2 munkanapon (48 órán) belül feladja a Futárszolgálat részére kiszállításra, aki a csomagátvétel napjától számított 1 munkanapon (24 óra) belül kísérletet tesz a csomag 1. körben történő kézbesítésére (az ünnep- és munkaszüneti napok kivételével)!

 

  • Amennyiben a megrendelt termék(ek) nincs(enek), vagy csak részben állnak rendelkezésre raktáron, úgy az Eladó vállalja, hogy a megrendeléstől számított 1 munkanapon (24 órán) belül (még a Futárszolgálat felé történő csomagfeladást megelőzően EGYEZTET (telefon és/vagy e-mailben) Megrendelővel arról, hogy a raktáron pillanatnyilag nem elérhető termék(ek) miatt a Megrendelő elfogadja-e

 

-     megrendelés módosítását: vagyis módosított mennyiségi és/vagy összetételű tartalommal és összeggel is elfogadja-e a Megrendelést, azaz csomag összeállítását, számlázást, kiszállítását,

Ebben az esetben, Eladó e-mailben/telefonon értesítési a Megrendelőt a Megrendelés módosított tartalmáról, melynek elfogadását köteles e-mailben/telefonon visszaigazolni a Megrendelő,

vagy:

-   kéri a megrendelés törlését, vagyis amennyiben a Megrendelő nem kéri / fogadja el az Eladó EGYEZTETÉSE alkalmával a módosított mennyiségi és/vagy összetételű tartalommal a MEGRENDELÉST, akkor az TÖRLÉSRE kerül.

Ebben az esetben, az Eladó e-mailben/telefonon értesítési a Megrendelőt a Megrendelés TÖRLÉSÉRŐL, melynek elfogadását köteles e-mailben/telefonon visszaigazolni a Megrendelő felé!

 

 

4.7.  CSOMAGOLÁSI ÉS SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

 

  • az Eladó a csomagolási költségeket nem számítja fel!
  •   HÁZHOZSZÁLLÍTÁS esetén a szállítási költség a MEGRENDELŐT/VEVŐT

terheli (kivéve: amennyiben a MEGRENDELÉS ÖSSZEGE eléri az INGYENES SZÁLLÍTÁSI ÉRTÉKHATÁRT, vagyis a 9.990 Ft-ot, úgy a SZÁLLÍTÁSI DÍJ megfizetését az ELADÓ átvállalja!

 

Megjegyzés: az ELADÓ által vállalt mindenkori INGYENES SZÁLLÍTÁS lehetőségéről, vagyis az ezzel összefüggésben meghatározott MINIMUM MEGRENDELÉS ÉRTÉKÉRŐL, a VEVŐ a MEGRENDELÉS LEADÁSÁT megelőzően a „KOSÁR NÉZETBEN” tájékozódhat!

A rendszer automatikusan számolja a MÉG HIÁNYZÓ megrendelési értéket!

 

A csomag(ok) SZÁLLÍTÁSI DÍJA FIX, mely egységesen bruttó: 2.190 Ft/db

Ez tartalmazza:

- a csomagok szállítási költségét, mely a Futárszolgálat alapszolgáltatási szintjéhez igazított(ak),

-  a Futárszolgálat „GLS Flex Delivery” szolgáltatási csomagjához kapcsolódó szolgáltatás(ok) díjá(ai)t.

 

Az áru átvételekor a Vevő a futárnál aláírásával, vagy szem. ig. szám rögzítésével (érintés mentes kézbesítés) stb. igazolja a csomag bontatlan sérülésmentes állapotban történő átvételét.

A termékről, illetve a kiszállítás költségéről szóló számlát az Eladó a kiszállított termék csomagolására ragasztva, vagy a csomagoláson belül elhelyezve küldi meg.

 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelésre a VITANESS.hu által küldött automatikus megrendelési értesítést tartalmazó e-mail a hatályos fogyasztóvédelmi törvények szerint nem minősül szerződésnek, csupán csak egy tájékoztató, hogy a megrendelés sikeresen beérkezett a Vitaness.hu webáruház rendszerébe. Az esetlegesen hibás áron megjelenő, vagy készleten nem lévő termék megrendelését az Eladó nem tudja teljesíteni, de minden ilyen esetben haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt és igyekszik a megrendelt terméket helyettesíteni.

A termék kiszállításának indítását megelőzően az Eladó elküldi Megrendelőnek a véglegesített adatokat tartalmazó megrendelés visszaigazolást. Amennyiben a Vitaness.hu által küldött automatikus megrendelési értesítést tartalmazó e-mail-t követő 2 munkanapon belül az Eladó ezt nem tenné meg, az értesítésben szereplő adatokat kell a megállapodás végleges részleteinek tekinteni.

Abban az esetben, ha a MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSSAL kapcsolatosan észrevétele(i) van(nak) (pl. az ellenőrzés során az eredeti szándékával nem egyező, vagy egyéb irányú hibát tapasztal), azokat kérjük, hogy haladéktalanul jelezze az Eladónak annak érdekében, hogy a hibás, illetve a kölcsönös szándékot nem tükröző teljesítés bekövetkezte elkerülhető legyen.

 

4.8 Sikertelen kézbesítés esetén


Általános kiszállítási határidőnél a szállító (GLS HUNGARY KFT. / 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.) három alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását a FlexDeliveryService szolgáltatási csomagban leírtaknak megfelelően. Az át nem vett/elutasított csomagokhoz kapcsolódó megrendeléseket (a csomagok eladóhoz történő visszaérkezését követően) érvénytelennek nyilvánítja, a megrendelést törli.

 

4.9 Rendeléskövetési szolgáltatás


A rendeléssel kapcsolatos kérdéseiről az ügyfélszolgálat nyújt tájékoztatást.


5. A vásárló jogai és kötelezettségei

5.1 Az elállás joga

A vásárlónak az átvételtől számított 14 napig jogában áll a megrendelt termékkel összefüggésben a szolgáltató felé tett nyilatkozat alapján elállni, és az elállástól számított 14 napon belül a szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet értelmében a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik. A vitás esetek elkerülésére a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról videó felvételt készít. Az Eladó köteles az áru ellenértékének, az igazolhatóan felmerült költségek levonása utáni összegét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszajuttatni a vásárlónak. Az elállási jog a szerződéskötés és a termék átvétele közötti időben is fennáll. Elállás esetén a szolgáltató nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat.

Amennyiben valamely terméknél - annak jellege miatt - nem lehetséges elállni a szerződéstől, azt a termék ismertetőjénél külön feltüntetjük.

Az elállási nyilatkozat ajánlott mintáját csatoljuk. Az ajánlott mintától eltérő szöveg használata nem jelenti azt, hogy az elállás érvénytelen lenne: az elállást a szolgáltató érvényesnek tekinti, ha az elállási szándék világosan és egyértelműen kiderül a vásárló nyilatkozatából, és a terméknél - annak jellege miatt - lehetséges az elállás.

5.2 A Papp Company Kft. esetleges kára

Amennyiben a visszaküldött áruról vélelmezzük, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a fenti rendelet értelmében, a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a Papp Company Kft. követelheti a megrendelőtől. Felek a csomag károsodásának bizonyításaként kölcsönösen elfogadják az Eladó által, a visszaküldött csomag felbontásakor az abban található árukról készített videofelvételt.
 

 

6. Adatvédelem, adatbiztonság

6.1 Adatvédelmi nyilatkozat

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során Papp Company Kft. a következő adatokat rögzíti a vásárlókról: A vásárló azonosításához szükséges adatokat: a vásárló felhasználói neve, jelszava (egyirányúan elkódolva) és elektronikus levelezési címe. Neve, címe, elérhetőségi telefonszáma. A megrendelt áruk kiszállítása érdekében A Papp Company Kft. a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve (szállítási címből), cég neve (szállítási címből), a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, megrendelésszám, megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége.

 


6.2 Személyes adatok módosítása

Megadott személyes adatait a vásárló a Webáruház felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti. Kivételt képez ez alól a következő adatok törlése:
Egyedi azonosító
E-mail cím
Telefonszám
Jelszó
Név módosítása
A regisztráció törlését a vásárló az info@vitaness.hu  elektronikus levélcímen, illetve az ügyfélszolgálat telefonszámán kérheti. A telefonszám nem emelt díjas.

 


7. Záró rendelkezések

7.1. A távoli felek közti szerződésekkel kapcsolatos kikötések

Jelen feltételekről írásba foglalt szerződés nem születik, azt a Papp Company Kft. nem iktatja. Ez alól kivételt képezhetnek azon ügyfeleink, akikkel a vásárlási tranzakciók zömét nem elektronikus úton bonyolítjuk.

7.2. A jogviszony megszűnése

A Webáruház szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webáruház-szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja, illetve a megszűnés előtt kezdődő, de még lezáratlan ügyekre, azok lezárásáig. A vásárló bármikor kérheti a szerződés azonnali hatályú megszüntetését, amennyiben nincs folyamatban tranzakció, és egyik fél részéről sem áll fenn követelés. Ezt személyazonosságának igazolása után tudomásul vesszük, és a felhasználó bolthasználati lehetőségét megszüntetjük a regisztrációjának törlésével.

A Papp Company Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a vásárló nem megfelelő viselkedése esetén indokolt esetben a szerződést egyoldalúan felmondja.

7.4. A Papp Company Kft. felelőssége nem terjed ki

A felhasználó hanyagsága által okozott visszaélésekre (pl.: jelszó harmadik személynek történő kiadása), azokért anyagi, illetve erkölcsi felelősséget nem vállal.


8. GARANCIA (MINŐSÉGMEGŐRZÉS), REKLAMÁCIÓ

Termékeink minőségmegőrzésére a jogszabályok szerinti mértékű garanciát vállalunk.

Ha a termék bizonyítottan hibás, arra a Papp Company Kft. természetesen, visszafizetést, vagy cseregaranciát vállal, amely magában foglalja a szállítási költség visszafizetését vagy új termék ingyenes küldését.

Megrendelő jogosult reklamációját, észrevételeit írásban eljuttatni az Eladóhoz. A reklamációt az Eladó köteles 3 napon belül megvizsgálni, az eredményéről és a további teendőkről írásban értesíteni a Megrendelőt.

Jogvita esetén a fogyasztó békéltető testülethez fordulhat.

A Papp Company Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Szabolcs-Szatmár Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 4400, Nyíregyháza Széchenyi utca 2.

Telefon: +36-42-420-180

Fax: +36-42-420-180

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Melléklet:

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!)

 

Címzett: Papp Company Kft. (4244 Újfehértó, Lujza u. 1/A.) .

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: .......................................................................

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:........................................................

 

A fogyasztó(k) neve: .......................................................................................

 

A fogyasztó(k) címe:.........................................................................................

 

A fogyasztó(k) aláírása: .......................(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén!)

 

 

 

 

Elállási nyilatkozat 

 

Alulírott (mint Fogyasztó), …………………………………………………… kijelentem, hogy gyakorolni szeretném az elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében.

 

Megrendelő neve *:

Számlán szereplő név *:

E-mail cím:

Telefonszám: 

Szállítási cím:

 

Megrendelés azonosító *

Termékazonosító(k) * 

Bankszámlaszám * 

Bankszámlaszámhoz kapcsolódó név * 

Visszaküldés oka:

 

(* Kötelezően kitöltendő mező )

 

Amennyiben elállási szándékát postai úton kívánja részünkre eljuttatni, úgy azt az alábbi címre küldheti: Papp Company Kft. 4244 Újfehértó, Lujza u. 1/A.

 

Ebben az esetben a nyilatkozatnak minden, az elektronikus nyilatkozatban szereplő elemet tartalmaznia kell!

 

Megjegyzés:

Rendelése során élhet a  45/2014 (ll.26.) sz. kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával. A szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat. Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatérítjük. Alap esetben a visszafizetést csak magyar bankszámlaszámra tudjuk teljesíteni.

Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a Vevő viseli.

Az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkat a Vevő köteles megtéríteni.

 

 

Dátum:

 

 

Név / Aláírás: