1. Mit tegyek, ha nem tudok az előzetesen megadott címen tartózkodni kézbesítéskor?
Nem kell felesleges utakat megtenned, mert mi házhoz szállítjuk Neked a megrendelt csomagot!
Ha nem tudsz a megadott napon a szállítási címen tartózkodni és a futárra várni, vagy nem rendelheted munkahelyedre a csomagot, akkor ÁTIRÁNYÍTHATOD a csomagodat a Hozzád legközelebbi GLS CsomagPontra: https://gls-group.com/HU/hu/depo-csomagpont-kereses
2. Mi az a GLS csomag átirányítás?
Ha az első kézbesítés sikertelen volt, Ön, mint címzett eldöntheti, mi legyen a következő lépés. Az alábbi csomagátirányítási lehetőségek közül választhat:
- · Saját címére kéri egy másik napon.
- · Másik címre kéri az Ön által kiválasztott napon.
- · Csomag átirányítás egy GLS CsomagPontba. Öt munkanap áll a rendelkezésére, hogy ott átvegye a csomagot.
- · Visszautasíthatja a csomag átvételét. Ebben az esetben a feladónak visszaszállítjuk a csomagot.
- · Csomag átirányítás egy GLS Automatába. Amint a futár elhelyezte a csomagot az automatában, Ön megkapja a hozzáférési kódot.
- · A csomagot átveheti a legközelebbi GLS depóban: a csomagot a depóban tartjuk és 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy átvegye a csomagot.
Megjegyzés: a csomagátirányítás csak abban az esetben vehető igénybe, ha a feladó (az Ön beleegyezésével) megadta az e-mail címét.
Amennyiben további információra van szükséged rendeléseddel kapcsolatban, keress fel minket!
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Tel.: 36 30 145 5000
E-mail: info@vitaness.hu
3. Hol jár csomagom?
A rendelés teljesítésének minden lépéséről értesítést is küldünk. Amint átadtuk a futárszolgálatnak a terméke(ke)t, e-mailben és sms-ben is tájékoztatunk. Ezt követően a futárszolgálatok leterheltségétől függően megközelítőleg 1-4 munkanap szükséges, hogy a termékek eljussanak hozzád. A kiszállítás napján, a kiszállítást megelőzően a futárszolgálat várhatóan sms-ben és / vagy e-maiben értesítést küld számodra a rendelés rögzítése során általad megadott telefonszámra.
A Futárszolgálat felé átadott csomagok útját az alábbi linken keresztül tudod a csomagszám megadásával nyomon követni, illetve szükség esetén átirányítani:
https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
4. Már leadtam a rendelésem, de rossz címet/telefonszámot adtam meg? Módosítanm? Mit tegyek?
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra a mi oldalunkon sajnos nincs lehetőség. Kérjük, amennyiben az adott futárszolgálat nyomkövető rendszerében a csomag státuszánál azt látod, hogy az megérkezett a futárszolgálathoz, úgy velük vedd fel a kapcsolatot írásban vagy telefonon.
A futárszolgálat(ok) elérhetőségeit az alábbi oldalon találod:
Online kártyás fizetés esetén a törölt rendelés összege automatikusan visszaindul, átutalás esetén pedig a visszatérítéshez légy szíves küldd el IBAN bankszámlaszámodat és a számlatulajdonos nevét.
5. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot? A szállítási költségeket azért ki kell fizetnem?
Természetesen nincs átvételi kötelezettséged. Ha esteleg időközben meggondolod magad és mégsem veszed át a csomagot, úgy ezért semmilyen költséget nem számítunk fel. Amint a csomag visszaér a raktárunkba, a rendelésed törlésre kerül. Amennyiben azt korábban online kártyával kifizetted, úgy az összeg a törlés után automatikusan visszaindul. Ha pedig átutalással egyenlítetted ki a vételárat, akkor kérjük, küldd el számunkra az IBAN bankszámlaszámodat és a számlatulajdonos pontos nevét, hogy a pénzt visszautalhassuk.
6. Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott futárszolgálattól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudod leegyeztetni a csomagszám alapján,.
Futárszolgálat elérhetőségei:
GLS (Hungary Kft.) futárszolgálat Ügyfélszolgálat (címzetteknek fenntartott):
Munkanapokon: 7.00 - 20.00 óráig!
Telefon: (+36 29) 886 700
Mobil: (+36 20) 890-0660 *
E-mail: info@gls-hungary.com
*Nem emelt díjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ!